Julie Ravn

Høvding

Signe Holste

COO

Stine Dorner

Projektleder & designer

Hun styrer… os

Som medstifter og CEO hos /et al. er strategiske beslutninger og projektledelse Julies fornemmeste opgaver. Med en baggrund som designer tror hun på en tankegang, hvor slutbrugeren er projektets centrum. Derfor er det essentielt at opsamle alle følelser, interaktioner og behov for derefter at omdanne den viden til et godt produkt med gode forretningsmuligheder.

Julie er den eneste ene, hvis man skal have løst puslespillet. Hun trives nemlig med store kringlede projekter, og så er hun ekspert i at nedbryde komplekse problemstillinger og at danne de rette kreative rammer, så hendes team af UX-designere kan skabe de rigtige, innovative produkter til din virksomhed.

Ude godt… men har glemt resten

På klingende aarhusiansk, der får selv Jacob Haugaard til at sige “hva’?”, slynger Julie om sig med ordsprog. Men som den kreative type hun er, opfinder hun helst sine egne – hun kan nemlig ikke altid lige huske, om det egentlig er katten eller nissen, der går rundt om den varme grød? Det, synes hun heller ikke, er så vigtigt, ligesom hun heller ikke går så meget op i retskrivningen i mails. Julie staver nemlig, som hun snakker.

Knivskarp strateg

Som COO er Signe Julies partner in crime, der er knivskarp til branding, salg, ledelse og kommercielle vinkler på tingene. Signe kommer med en baggrund indenfor corporate communication, og har sin bogreol proppet med bøger indenfor strategi og ledelse. Derfor er en af yndlingsbeskæftigelser også at læse og blive klogere på, hvordan vi kan optimere forretningen – særligt ud mod vores fantastiske kunder.

Design – hva’ for noget…

Signe er det sorte får hos /et al. Hun er nemlig ikke designer, og stiller derfor spørgsmålstegn ved de mest basale udtryk inden for UX og UI. Signe hverken strikker, maler, laver DYI projekter eller går op i æstetik. Men kreativiteten fejler ikke noget, så hun taler indlevende med og bidrager så godt hun kan, når vi andre blærer os med weekendens projekter. Til gengæld kan hun underholde med røverhistorier om sine to drenge derhjemme, som absolut også bidrager til underholdning i frokostpausen.

Fascineret af mennesker

Stine er fascineret af mennesker og deres måde at tænke og se verden på. Hun elsker at lære om og af mennesker og ser en god og dybdegående brugerforståelse som essentielt for godt design. Stine er især interesseret i brugerens teknologiforståelse og har et fokus på den æstetiske interaktion, og måden hvorpå denne perciperes og influerer brugeren og den kultur, som den indskriver sig i.

Ouch, that’s hot!

Stine er en af de få, som ikke forstår sig på den intense kamp om kaffe sidst på eftermiddagen. På trods af Stines store kærlighed til kaffesmagen, drikker hun nemlig ikke varme drikke… Overhovedet. Snakken over kaffen siger Stine dog ikke nej til, og med sine interesser i alt fra musik, dinosaurer, planter, RuPauls Drag Race til WOW, skal hun nok finde noget at tale om.

Maria Korsgaard Poulsen

Projektleder & designer

Henrikke Kylén Pedersen

Projektleder & designer

Camilla Bergstrøm

Projektleder & designer

Skaber balance med rene linjer

Maria er vores detalje haj, intet går hendes næse forbi. Med fokus på detaljen, arbejder hun med antal kliks, navigationsflow, bevægelsesmønstre, feedback og konsistens i farver og former. Hun er fan af rene æstetiske linjer, så meget at hun altid lægger mærke til, hvis der er elementer, som skaber ubalance. For Maria er der ikke noget som en god brugeroplevelse, hvor interaktionen mellem bruger og medie går op i en højere enhed. Derfor kan vi med sikkerhed sige, at Maria får dit digitale image i balance.

Fresh out of the box

Maria er en kæmpe sneakers entusiast! Hun har ikke selv tal på, hvor mange sneakers, kicks, kondisko eller trainers hun ejer, men de står alle stablet i rækker og stakke i deres originale æsker. Hun er nemlig typen, som altid slæber skoæsken med hjem, ligegyldig hvor lidt plads, der er tilbage i kufferten. Det er vigtigt, at skoene altid er så ”fresh out the box” rene som muligt derfor har hun investeret i det helt rigtige udstyr til at holde sine sko rene og pæne.

Visuel, vovet og vanvittig go’!

Henrikke er en moderne grafisk designer, hvis stil både rummer en nordisk minimalisme og vovede brug af farver, der ville gøre selv Andy Warhol misundelig. Hendes arbejde bærer derfor præg af at være simpel og innovativ på én og samme tid. Henrikke rummer desuden en fantastisk blanding af grafisk design og UX, hvilket betyder, at Henrikke altid designer layouts med udgangspunkt i konteksten og dine behov og ønsker. Den kontekstbaserede tilgang benytter Henrikke desuden som et kreativt mulighedsrum, hvor hendes arbejdes diversitet bunder i en nysgerrighed og glæde ved at designe noget unikt til den unikke kontekst.

Kjoler og Camembert

Henrikke har et ekstremt tæt forhold til ost, og du vil aldrig høre hende sige ‘der er for meget ost på min mad’. Vi har faktisk set hende spise gamle oste-rester på en toastmaskine. En idéel søndag er derfor et godt ostebord og ‘Say Yes to the Dress’ på TV’et.

En UX-blæksprutte

Camilla er med sin baggrund i Digital Design digital til fingerspidserne. Kombinerer du det med hendes passion for grafik og æstetik, får du en designer med øje for den fulde brugeroplevelse. En grundlæggende nysgerrighed – både overfor mennesker og design – gør, at Camilla nyder at dykke ned i forskellige universer og få udtryk, funktionalitet og identitet til at spille sammen. Camilla er vores digitale blæksprutte, som, med sine mange arme, kan dykke ned i de forskellige aspekter af designprocessen.

”Hvordan strikker de andre?”

Camilla elsker at strikke! Faktisk så meget at hun bruger usandsynligt mange penge på garn og lang tid på at nørde garn, opskrifter og farver på Instagram og diverse strikkefora. Derudover bruger hun de fleste af sine vågne timer med strikkepinde i hånden, så bliv ikke overrasket, hvis hun spørger dig, om din sweater er hjemmestrikket, og der i hjørnet af onlinemøder stikker det seneste strikkeprojekt frem.

Josefine Bjerg

Kommunikationsmedarbejder

Nanna Størup

UX Designer

Leonard Vincent Smits

UI Designer

Farverig ordnørd

Josefine er en kreativ kommunikatør og ordnørd med øje for den gode historie. På trods af Josefines fokus på kommunikation, så vil hun meget gerne lege med, når der tales om farver og æstetik, hvilket kan ses i det legesyge og farverige kommunikative udtryk. Josefine er særligt glad for at dissekere sætninger for finde netop dét ord og dén formulering, der ikke alene får teksten til at sparke røv men også bidrager med den ønskede tone of voice.

Klædt ud som voksen

Josefine beskriver ofte sin egen stil som “4-årig, der har fået lov til selv at vælge tøj”-chic, med masser af farver og funky øreringe. Derudover har hun aldrig lært at sidde ordentligt på en stol, og du vil ofte finde hende siddende skævt på stolen eller i skrædderstilling – uanset om det er på kontoret eller ved spisebordet.

En videns svamp

Nanna er en menneskekender og meget optaget af menneskers relation til teknologien. Hun kan nemt fortabe sig i studier om, hvordan teknologi påvirker vores hverdag og omvendt. Hun er kontorest svamp, når det kommer til ny viden og har en særlig forkærlighed for det nyeste inden for brugeradfærd. Nanna har derfor altid tornhøje ambitioner, når det kommer til at lave gode digitale løsninger.

Hottere end Justin

Nannas musiksmag er ikke prangende, men én ting er sikkert: der vil altid være minimum én Nik og Jay sang på hendes playliste. Hver gang ”Boing!” kommer fra højtalerne, ser hun sig pludselig “upti-vupti – Martini i hånden og sko fra Gucci”. Hun bliver kritiseret for hendes snævre musiksmag og møder ofte svaret “ad ikke dem”, når hun fortæller, at hun kan lide Nik og Jay. Hun er dog altid klar med et modsvar, der lyder: “men pigerne fortæller mig, jeg er hottere end Justin”.

Målrettet UI-designer

Leo har fra en tidlig alder sat sig det ambitiøse mål at forbedre den digitale verden, vi lever i hver dag. Væbnet med diverse Adobe programmer kæmper han således en brag kamp for at hjælpe vores kunder med at finpudse deres visuelle identitet og udrydde dårlig smag. Hans kendetegn er et stilrent og tilgængeligt UI-design, og med en stor kærlighed for det unikke kan han altid finde frem til det, der gør hvert projekt til sit eget.

Ja tak til sokker i sandaler

Leo er opvokset i Düsseldorf og flyttede til Danmark som 12-årig. Hans tyske rødder er stadig dybt forankret i hans personlighed og kommer ofte til udtryk ved, at han taler med en tysk accent og har sokker i sandalerne. Selvom det er et look, som ofte bliver forbundet med turister, som ikke har styr på noget som helst, så synes Leo, at der er mange gode grunde til at bruge sokker i sandaler. For ham handler det ikke om æstetik men mere om den kompromisløse komfort og funktionalitet.

Charlotte Daugaard

UX Designer

Holger Guldager

UX Designer

Katrine Birk

Praktikant

Modig som Pippi

Med motto som Pippi: Det har jeg aldrig prøvet før, så det kan jeg sikkert godt, springer Charlotte ud i alle typer af opgaver – hvadenten det drejer sig om UX eller UI. Flair for farver og #kronisknysgerrig er keywords hos Charlotte, som elsker at udforske nye felter og blive klogere på udviklingen indenfor teknologi, bæredygtighed og samfund. Hun kommer gerne med skæve, anderledes ideer og tør tænke ud af boksen i forhold til farvesammensætning og komposition.

Vi kan lide

  • Seriøs kreativitet
  • Kage
  • At udfordre dig
  • At involvere dig i designprocessen
  • Vores årlige julefrokost
  • Hinanden
  • Folk som trykker på pæren
  • Tynd kaffe
  • Kedelige designs
  • Dårlige digitale oplevelser
  • Dansk vinter
  • Vandfaldsmodellen
  • Folk som ikke trykker på pæren

Vi arbejder hårdt

Vi tager på tur

Vi har det sjovt

Vi spiser kage

Vi er nogle glade typer

Vi elsker tech