Julie Ravn

Adm. Direktør

Sune Gaardlykke

Salgsansvarlig

Camilla Jensen

Projektleder

Hun styrer… os

Som medstifter og CEO hos /et al. er strategiske beslutninger og projektledelse Julies fornemmeste opgaver. Med en baggrund som designer tror hun på en tankegang, hvor slutbrugeren er projektets centrum. Derfor er det essentielt at opsamle alle følelser, interaktioner og behov for derefter at omdanne den viden til et godt produkt med gode forretningsmuligheder.

Julie er den eneste ene, hvis man skal have løst puslespillet. Hun trives nemlig med store kringlede projekter, og så er hun ekspert i at nedbryde komplekse problemstillinger og at danne de rette kreative rammer, så hendes team af UX-designere kan skabe de rigtige, innovative produkter til din virksomhed.

Ude godt… men har glemt resten

På klingende aarhusiansk, der får selv Jacob Haugaard til at sige “hva’?”, slynger Julie om sig med ordsprog. Men som den kreative type hun er, opfinder hun helst sine egne – hun kan nemlig ikke altid lige huske, om det egentlig er katten eller nissen, der går rundt om den varme grød? Det, synes hun heller ikke, er så vigtigt, ligesom hun heller ikke går så meget op i retskrivningen i mails. Julie staver nemlig, som hun snakker.

Sune regner den ud!

Som medejer og CFO hos /et al. er Sunes fokuspunkter økonomi og salg. Han har en bred forståelse for Design Thinking, og hvordan det skaber værdi lige præcis for dig. Jo, dig! For Sune tror på, at den største værdi skabes, når vi i designprocessen forstår dig og din forretning, fokuserer på slutbrugeren og bruger den mest relevante teknologi. Ved at gøre dette, minimeres udviklingsomkostningerne, og sandsynligheden for succes øges. Selvom Sune ikke beskæftiger sig direkte med projekterne, hjælper han med at sikre, at vi altid har fokus på din forretning og forøger investeringsafkastet – som det økonomiske geni han er.

Rene ord for pengene

Sune er rigtig god til at snakke, og han er endnu bedre til at snakke om penge. Faktisk er hans passion for penge lige til den gode side, og han holder så meget af Børsen, at de burde overveje at sponsorere ham. Og hvis de gør, så skal Sune nok bikse et excel ark eller to sammen, der viser, hvor rentabelt det ville være.

Intet projekt er for kompliceret…

Camilla er vores skarpe projektleder, der sammensætter det helt rigtige team og planlægger de helt rigtige processer, som skal til for at løse netop din opgave. Med en baggrund i design thinking, er hun ikke blot en skarp proces kvinde, men har også øje for kvaliteten i slutproduktet. Denne kombination af kompetencer er grunden til at netop Camilla er en stærk spiller at have med på holdet. Derudover er Camilla også vores evige optimist, der ser alle digitale udfordringer som sin næste spændende challenge! Så vær ikke bange for at sende komplekse udfordringer hendes vej, hun skal nok løse dem.

Når Camilla svinger tryllestaven

Når Camilla ikke holder styr på alle projekterne, drømmer hun sig væk til en verden med tryllestave og quidditch – hun er nemlig den største Harry Potter fan vi til dato har mødt. Til tider bliver vi i tvivl om hun er klar over, at det bare er en opdigtet historie og at hun faktisk ikke er en muggle, for hvem den magiske verden er skjult.

Henrikke Kylén

Senior Designer

Sali Hayek

UX Designer

Stine Dorner

Designer

Visuel, vovet og vanvittig go’!

Henrikke er en moderne grafisk designer, hvis stil både rummer en nordisk minimalisme og vovede brug af farver, der ville gøre selv Andy Warhol misundelig. Hendes arbejde bærer derfor præg af at være simpel og innovativ på én og samme tid. Henrikke rummer desuden en fantastisk blanding af grafisk design og UX, hvilket betyder, at Henrikke altid designer layouts med udgangspunkt i konteksten og dine behov og ønsker. Den kontekstbaserede tilgang benytter Henrikke desuden som et kreativt mulighedsrum, hvor hendes arbejdes diversitet bunder i en nysgerrighed og glæde ved at designe noget unikt til den unikke kontekst.

Kjoler og Camembert

Henrikke har et ekstremt tæt forhold til ost, og du vil aldrig høre hende sige ‘der er for meget ost på min mad’. Vi har faktisk set hende spise gamle oste-rester på en toastmaskine. En idéel søndag er derfor et godt ostebord og ‘Say Yes to the Dress’ på TV’et.

Det æstetiske blik

Meget af Salis opmærksomhed er på at udforme koncepter, som tiltaler den æstetiske tilfredsstillelse. Dette betyder ikke, at hun ikke tænker på interaktionen, men derimod at hendes perspektiv på det er anderledes. Hun er detaljeorienteret i hele processen, især i forhold til brugerne som hele tiden skal være i centrum, og her udplukker og udforsker hun de små indsigter, som faktisk har stor betydning. Hendes udgangspunkt er dermed på, hvordan selve oplevelsen gøres æstetisk tiltalende, og hvordan brugerne efterlades med en interaktion, som de husker.

Arigathanks gozaimuch

Sali er et ægte barn af internettet, så hendes humor består stort set kun af de seneste virale memes. Derfor vil du oftest se hende stå og grine af noget på sin smartphone eller høre hende referere til noget, som ingen andre forstår. Hun prøver også at lære japansk, så hvis du hører hende sige “seeyanara”, er det kun halvt en meme-reference.

Fascineret af mennesker

Stine er fascineret af mennesker og deres måde at tænke og se verden på. Hun elsker at lære om og af mennesker og ser en god og dybdegående brugerforståelse som essentielt for godt design. Stine er især interesseret i brugerens teknologiforståelse og har et fokus på den æstetiske interaktion, og måden hvorpå denne perciperes og influerer brugeren og den kultur, som den indskriver sig i.

Ouch, that’s hot!

Stine er en af de få, som ikke forstår sig på den intense kamp om kaffe sidst på eftermiddagen. På trods af Stines store kærlighed til kaffesmagen, drikker hun nemlig ikke varme drikke… Overhovedet. Snakken over kaffen siger Stine dog ikke nej til, og med sine interesser i alt fra musik, dinosaurer, planter, RuPauls Drag Race til WOW, skal hun nok finde noget at tale om.

Kasper Gersling

UX Designer

Ditte Jørgensen

UI Designer

Anine Hansen

UI Designer

Interaktionsekspert og…

Kasper er ekspert i menneskers interaktioner med digitale platforme. Han har en speciel evne til at skabe anvendelighed og til at opdage nye muligheder i brugernes interaktioner. Med en kontekstorienteret- og eksperimentel tilgang til designprocessen opstiller Kasper brugerrejser, laver brugertests og udvikler koncepter, som sikrer fantastiske produktoplevelser for målgruppen.

Ekstremsportsamatør

Selvom Kasper elsker at sidde foran computeren i kontorstolen, sidder han også ofte i mountainbikesadlen. I sadlen sidder han dog ikke længe, da antallet af styrt er i stigende vækst og ikke længere kan tælles på to hænder. Selvom målsætningen for i år er færre styrt, stemmer det ikke overens med hans plan om hurtigere, højere og vildere ture i fremtiden. Vi må vente og se hvordan det ender.

Den visuelle, kreative sjæl…

Ditte er en kreativ og moderne UI-designer, som, udover at designe iøjefaldende hjemmesider, systemer og apps, også kreerer logoer og ikoner. Faktisk boltrer hun sig i det meste inden for feltet User Interface Design. Ditte er en god blanding af både grafisk designer og UX’er, hun er altid 100% passioneret omkring slutproduktet, og i tæt samarbejde med kunderne sætter hun sig ind i deres behov og ønsker.

Ditte er vild med en god udfordring og udvider konstant sin horisont i forhold til nye former for visuelle fremstillinger.

De kalder hende soda-monsteret

Ditte har en ekstraordinær sød tand og elsker bare Coca Cola og har, til og med i dag, ikke formået at ignorere sin trang til den velsmagende væske. En perfekt søndag for hende er i selskab med sin Coca Cola og Toppen af Poppen – så næste gang du har hende til et møde, så byd endelig på en sodavand.

Former, farver, udtrykker, associerer og skaber helheder

Anine er vores illustrator, som med sine fantastiske egenskaber forstår at lave grafiske elementer, mock-ups og prototyper, som bidrager til den samlede brugeroplevelse. Med en baggrund i digital design og 12 års passion, er Anine en stærk profil, som formår at mikse UX og UI på den helt rigtige måde for at løfte produktet til nye niveauer.

Det’ bar’ lejfi

Anine er født og opvokset i O’ense, men den fynske dialekt kommer kun frem, hvis hun bli’r galho’et eller skal imitere Sma’ermanden, og så får den ellers ikk’ for lidt. Så hvis du er fynboer, så er det Anine du skal have fat i.

Thomas Blaabjerg

UX Designer

Sissel Raahede

UI Designer

Maria Poulsen

UX Designer

Knuser alle problemer

Thomas er vores problemknuser, han ved nemlig, at med den rette proces, er der en løsning på små som store problemer. Gennem grunddige brugerundersøgelser, tests og adskillige iterationer med slutbrugeren, får Thomas forstået problemet i dybden og omsat det til nye digitale koncepter.

En ægte ”passionist”

Thomas har masser af passion og måske på lidt for mange punkter: kaffen foretrækkes lavet som AeroPress, tegneserier skal indeholde amerikanske superhelte, sneakers kan man aldrig have for mange af, og en senaftens binge-session af madvideoer er aldrig spild af tid. Hvis du ikke passer på, er det derfor ikke kun design, som Thomas kan snakke om i timevis.

Nudging gennem brugerkendskab

Sissel kan sine programmer og er derfor fantastisk til at designe elementer såsom illustrationer, logoer og figurer. Dog er hun ikke en almindelig UI designer, hun tager nemlig altid udgangspunkt i den menneskelige relation og kontekst, der ligger i og omkring bruger og skærm. Sissels designprocesser er derfor præget af en centrering af brugeren. Her går hun i dybden med deres følelser, præferencer og associationsmønstre omkring, hvad der visuelt tænder dem. Den viden bruger hun derefter til at designe løsninger, som får brugeren til at bevæge og opleve det som Sissel havde designet de skulle.

Breathe in breathe out

Bliv ikke forskrækket hvis Sissel lige pludselig lave et lille yogastræk ud af det blå. Sissel ses ofte i et par groovy moves i løbet af en arbejdsdag, hun har nemlig en passion for både yoga og bevægelse, og kan ikke altid modstå lysten til at udtrykke sig gennem diverse små fagter og rytmiske bevægelser, specielt ikke hvis der samtidig bliver spillet et par af de altid gode 80’er hits.

Skaber balance med rene linjer

Maria er vores detalje haj, intet går hendes næse forbi. Med fokus på detaljen, arbejder hun med antal kliks, navigationsflow, bevægelsesmønstre, feedback og konsistens i farver og former. Hun er fan af rene æstetiske linjer, så meget at hun altid lægger mærke til, hvis der er elementer, som skaber ubalance. For Maria er der ikke noget som en god brugeroplevelse, hvor interaktionen mellem bruger og medie går op i en højere enhed. Derfor kan vi med sikkerhed sige, at Maria får dit digitale image i balance.

Fresh out of the box

Maria er en kæmpe sneakers entusiast! Hun har ikke selv tal på, hvor mange sneakers, kicks, kondisko eller trainers hun ejer, men de står alle stablet i rækker og stakke i deres originale æsker. Hun er nemlig typen, som altid slæber skoæsken med hjem, ligegyldig hvor lidt plads, der er tilbage i kufferten. Det er vigtigt, at skoene altid er så ”fresh out the box” rene som muligt derfor har hun investeret i det helt rigtige udstyr til at holde sine sko rene og pæne.

Natasja Jensen

Kommunikationsansvarlig

Designer sprog, som er til at forstå

Natasja er vores sprogmager. Med hendes faglige viden om digital design og passion for formidling, står hun for alt vores kommunikation online. Hun arbejder efter den gyldne regel, at man skal kende sin målgruppe for at kunne skabe værdi for dem. Derfor bruger Natasja altid tid på at lave undersøgelser inden hun sætter sig ved tasterne. Hop endelig ind og følg med i Natasja’s fede opslag på linkedin eller Insta #followus

Kan du høre hende synge…

Natasja elsker musik, som er minimum over 10 år gammel, og allerhelst skal det være ægte 90’er musik – hun hører derfor også sjældent radio, og aner ikke om 6IX9INE er en kunstner eller et flynummer. Til gengæld, kan hun samtlige Britney sange og musikvideokoreografier, som hun ynder at give et nummer af hjemme på badeværelset, og så er hun desuden selvudnævnt musikquiz dronning, så længe der er tale om hits fra boogielisten #It’snatasjabitch.

Vi kan lide

  • Seriøs kreativitet
  • Kage
  • At udfordre dig
  • At involvere dig i designprocessen
  • Vores årlige julefrokost
  • Hinanden
  • Folk som trykker på pæren
  • Tynd kaffe
  • Kedelige designs
  • Dårlige digitale oplevelser
  • Dansk vinter
  • Vandfaldsmodellen
  • Folk som ikke trykker på pæren

Vi arbejder hårdt

Vi tager på tur

Vi har det sjovt

Vi spiser kage

Vi er nogle glade typer

Vi elsker tech