AGCO
Du vil nok ikke tro det… 

… men dette er, hvad vi kalder en vaskeægte udgave af, landmænd søger brugerindsigter. ACGO hedder kunden, og de producerer højteknologiske langbrugsmaskiner til hele verden. Godt nok har vi været et par ture ude med deres Fendt mejetærskere, men mest af alt hjalp vi dem til mere viden og forståelse for deres målgruppe.

Kunde
ACGO
Branche
Landbrug
Test &
Research

Ud i det blå med gummirøjs’ere på

ACGO er de vildeste ingeniører med en teknisk kunnen, som kan få enhver ko til at danse på græsset. Men de manglede noget helt essentielt for at skabe de helt rigtige digitale løsninger – viden om deres målgruppe! Derfor hoppede vi i gummirøjs’erne, stod op sammen med solen og brugte flere dage sammen med over 20 landmænd i hele Danmark.   

Jow jow, vi mejede marken og høstede høet og gik hjemad med en bunke brugerindsigter. Vi har skabt seks personaer, optimeringsforslag af processer og indsigter samt et idekatalog til helt nye fede digitale produkter, som alt sammen kan bruges i forretningsudviklingen hos ACGO. 

Ingen ko på isen i vores proces!

Se hvordan vi gik fra 0-100. 

Træk og se
Forberedelse

Vi var som altid møg forberedte og tog i marken med interviewguides.

Kørekort B var essentielt

Vi fulgte landmændene i deres arbejde på gården – ja, vi kørte også traktor! 

Malkede data

Okay, måske skal vi længere ud på landet med den vending… men det mundede ud i store lækre visuelle rapporter med personaer, brugerrejser, SWOT analyser og meget mere guf. 

Overlevering

Vi overleverede kvalitets indsigter, så ACGO fortsat kan udvikle teknik, så både køer og landmænd danser på græsset.  

Forståelse fremmer
forretning
 

Hvorfor ikke bare udvikle med det samme? Jo, ser du – i en konkurrence præget branche handler det om at finde hullerne, forstå behovet og den hverdag, man laver produkter til for at kunne træffe helt rette forretningsbeslutninger. Og det har ACGO forstået! 

Julies opsummering

SÅ BARE LIGE FOR
AT OPSUMMERE:

  • Indsamling af brugerindsigter og design af personaer, som kan anvendes til forretningsbeslutninger
  • Kørt traktor – jow jow
  • Lækre visuelle rapporter med al den data, som vi indsamlede i marken – inkl. brugerrejser og SWOT
  • Idékatalog med nye fede digitale produkter, som kan bruges i forretningsudviklingen

Vi skal da ses, Ik?

Vi snakker altid om digital design. Hele tiden og så igen. Det er vores passion, og vi vil elske at invitere dig med i snakken. Så lad os ses og starte en snak om lækkerness, uanede muligheder og nye spændende relationer.

Lad os nørde din digitale verden sammen – hvad venter du på?

Start snakken

et-al