Salling Group
Fremtidens medlemsapp
Den her går ud til dig, som er loyal til medlemskabet – til dig, som har pungen fuld af medlemskort – til dig, som optjener miles, når du flyver rundt i verden – til dig, som er super coupon’er og klipper ud fra tilbudsaviserne.
Da Salling havde stirret sig blind på deres medlemsapp, bad de os om assistance, og der var ingen tvivl om, at vi var top tunet til opgaven. Vi udviklede et idékatalog smækket med lækre koncepter til fremtidens medlemsapp: Club Salling.
Kunde
Salling Group
Branche
Handel
App
Test &
Research
Lang rejse af research
Koncepterne til fremtidens medlemsapp skulle naturligvis undersøges. Vi var nysgerrige på hele medlemsuniverset og researchede til månen og tilbage.
Vi undersøgte både fly, livsstil -og fødevarebranchen for at se, hvilke trigger points der kan anvendes, og hvordan vi kan få brugerne til at komme igen og igen. Udover desktop research var vi selvfølgelig også en tur ude ved de fantastiske kunder. Vi interviewede kunder i Salling og blev meget klogere på deres forbrugsvaner, adfærd og mønstre.
Knap så meget snak, mere handling
“/et al. er dejligt ukomplicerede at arbejde sammen med. Knap så meget snak, og mere handling. Det kan jeg rigtig godt lide. Briefet ændrede lidt karakter i løbet af projektet, hvilket de accepterede uden at lave alt for meget ballade. Måske fordi de rent faktisk fik mere frihed til at arbejde med konceptet uden vores indblanding.
/et al. har en behagelig måde at kommunikere med på, ligesom de ikke (umiddelbart) falder i fælden med for meget “varm snak” og ingen substans. (Det kunne mange lære lidt af) . Jeg var ret begejstret for mødet, vi havde halvvejs inde i projektet, hvor /et al. præsenteredeeres indledende tanker og ideer. Syntes de ramte ret godt plet!
Vi valgte /et al. pga dygtige unge mennesker, der ikke er præget af en branche endnu, men blot tør tænke frit og udfordre normerne.”
Peter Klitt Kristensen , Product Manager
Julies opsummering
SÅ BARE LIGE FOR
AT OPSUMMERE:
- Vi har skabt et idékatalog af løkre koncepter til medlemsapp’en
- Undersøgelse og research på markedet af miles, klubber og medlemsfordele
- Været on location i stormagasinet for at forstå kundernes forbrugsvaner, adfærd og mønstre
- Afholdt en intern workshop for at konceptudvikle de fedeste nye funktioner
- Flotte visuelle designs som understøtter de nye koncepter
Vi skal da ses, Ik?
Vi snakker altid om digital design. Hele tiden og så igen. Det er vores passion, og vi vil elske at invitere dig med i snakken. Så lad os ses og starte en snak om lækkerness, uanede muligheder og nye spændende relationer.
Lad os nørde din digitale verden sammen – hvad venter du på?